niedziela, 5 października 2014

COLLISTAR - seria żółta .

COLLISTAR, peeling do skóry tłustej i mieszanej.

Żel o podwójnym działaniu: powierzchowne złuszczanie i głębokie oczyszczenie dzięki dwóm skutecznym składnikom. Mikrocząsteczki wosku jojoba dogłębnie oczyszczają skórę, a krzem usuwa obumarłe komórki naskórka i powierzchowne zanieczyszczenia, dzięki czemu skóra natychmiast staje się miękka, gładka i nabiera pięknego, zdrowego kolorytu.

Należy do kategorii tych mocniej peelingujących, ostrzejszych. 

Żel ma niebieskie, białe i zielone ziarenka. Nie pieni się na twarzy.

Zostawia skórę gładziutką, dokładnie oczyszczoną. Mój numer 1 !

( LINK ) ok. 109 zł




COLLISTAR,
Wzmacniający tonik regulujący wydzielanie sebum z witaminami F i b6

Dwufazowy tonik, który należy wstrząsnąć przed użyciem. Wzmacnia, wygładza i matuje skórę. Zawiera specjalne pudry, które wchłaniają nadmiar sebum oraz mieszankę roślinnych ekstraktów o działaniu nawilżającym i oczyszczającym.

Lepszego nie miałam. Buzia po nim jest na prawdę baaardzo gładka, pudrowa.
Nie wiedziałam, że tonik potrafi takie rzeczy ! Jestem nim zachwycona i z czystym sumieniem mogę polecić!

( LINK ) ok. 89 zł




*NIE ZAWIERA ALKOHOLU !





COLLISTAR, 
Anti-Age Balancing Treatment Cream


Wysokozaawansowana formuła o podwójnym działaniu.
Po pierwsze, dzięki synergicznemu połączeniu Mati - Pure® oraz witamin F i B6,
krem skutecznie oczyszcza naskórek ze wszelkich zanieczyszczeń typowych dla skóry tłustej i mieszanej.
Po drugie Dermaxil®, opatentowany kompleks najnowszej generacji przyspieszający
przemianę komórkową i niwelujący zmarszczki, 
zapewnia doskonałe działanie przeciwstarzeniowe i stymulujące produkcję kolagenu i elastyny.




Och! Jak ja żałuję, że tak późno się na Collistar natknęłam i zdecydowałam..
To, co robi ten krem, jest dla mnie bajką:) Nie dość, że robi super matt , to jeszcze ślicznie cytrusowo pachnie . Buzia potrafi nie świecić się przez 10 godzin!
Na krem nakładam Revlon colorstay do mieszanej/tłustej. Nie trzeba martwić się o poprawki w ciągu dnia :)

Zapach wszystkich kosmetyków z zółtej serii jest taki sam, czyli świeży, cytrusowy, energetyzujący.
Krem jest w formie żelo-kremu, bardzo gęsty. Bardzo szybciutko się wchłania.

( LINK ) ok. 159 zł





Serce moje zostaje przy COLLISTAR,
 mam nadzieję, że już niedługo będę miała okazję zaprzyjaźnić się ich z kosmetykami kolorowymi ! 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz