poniedziałek, 20 października 2014

Nietrafiony kolor? Nic nie szkodzi!

Po pierwsze sprawa, która uratuje nie jedną posiadaczkę Revlona.
-POMPKA-
Wiem, jak nieporęczne jest wylewanie Revlona na dłoń , który nie posiada owej pompki.
Po dłuższych namysłach, chodzenia, szukania po domu czegoś, co usprawniłoby używanie podkładu, wreszcie znalazłam.. Banalne !  Aż sama sobie się dziwie, że wpadłam na to tak późno!

Ta-dam ! 

bombelove revlon color stay 150 buff podkład

Prosta, zwykła pompka od serum do włosów z Avon !
Bajka :)  



Wracając do tematu... 
Jak widać na powyższym zdjęciu, na co dzień używam  150 Buff / Revlon CS.
Od zawsze jest dla mnie lekko za biały, ale jednak odcień najlepszy z całej gamy kolorów.
180 jest różowa, ma cieplejszy, różowawy odcień , czyli nie za bardzo mi pasuje
Każdorazowo starałam się uspokoić
 ten jasny podkład 150 bronzerem, link do bronzera możecie znaleźć tu  .

Ale... 
Tak było dopóki nie trafiłam ( jak zwykle przez przypadek) na półprodukty kosmetyczne.
Są to zwyczajne pigmenty, które bez obaw można stosować
 z każdego rodzaju podkładem, cieniem czy kremem.

bombelove wyeliminowanie różowych tonów z podkładu

Żółty półprodukt pozwoli wyeliminować różowe tony z podkładu.
Wystarczy dosłownie odrobina , a można uzyskać zupełnie inny odcień niż pożądany :)

Przygotowałam zdjęcie poglądowe .

jak pozbyć się różowego tonu odcienia z podkładu bombelove

Każda kropka, to ten sam kolor podkładu (150 buff Revlon CS)

Wystarczy dosłownie szczypta półproduktu, a możemy otrzymać taki efekt :

jak pozbyć się różowego tonu odcienia z podkładu bombelove

I to ten sam podkład !
Oczywiście świadomie dodałam tyle pigmentu (choć i tak myślałam,że to mało), 
żeby przekonać się w jakim stopniu potrafi zmienić się kolor podkładu. 

Na ręce wygląda to troszkę drastycznie :)

jak pozbyć się różowego tonu odcienia z podkładu bombelove test


Małe opakowania kosztują niewiele, 5g = 5.95 zł - w sam raz na sprawdzenie ,
więc bardziej opłacalne jest kupić bazę kolorystyczną ,
 nawet 3 odcienie (białą, żółtą, opaloną),
niż sprzedawać komuś nowy podkład,
 który jednak okazał się w sklepie za jasny, zbyt różowy albo za ciemny.
I mamy po problemie :)




jak pozbyć się różowego tonu odcienia z podkładu bombelove test

Takie cudowności możemy znaleźć w sklepie internetowym kolorowka.com



Gorąco polecam! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz